Opinia użytkownika: Beata_893
Dotycząca firmy: Margo
Treść opinii: Pilnie poszukiwałam sukienki. Wybrałam się do sklepu Margo z odzieżą damską. Wchodząc do sklepu zauważyłam, że personel zajęty był prywatną rozmową i nie zwracał zbytniej uwagi na osoby przebywające w sklepie. Byłam piątą osobą zainteresowaną zakupem ubrania. Każda z klientek brała co chciała i w jakiej ilości chciała do przymierzalni. Po obejrzeniu sukienek chciałam się dowiedzieć coś więcej na temat materiału i sposobu prania interesującej mnie sukienki, więc udałam się w tym celu do pracowników. Niestety nie otrzymam jasnej odpowiedzi, więc postanowiła udać się do przymierzalni. Okazało się, że rozmiar, który wzięłam jest za duży. Wyjrzałam z przymierzalni w nadziei, że jedna z Pań poda mi potrzebny rozmiar, ale pomyliłam się ponieważ Panie nadal były zajęte rozmową. Nie chcąc krzyczeć przez cały sklep o podanie innego rozmiaru ubrałam się i zrobiłam to samodzielnie. Podeszłam do kasy chcąc zapłacić za sukienkę, wtedy jedna z Pan podeszłą i obsłużyła mnie, nie przerywając rozmowy z koleżankami. Z zakupu sukienki jestem zadowolona. Towar w sklepie wyglądał estetycznie. Obsługa nie przyciąga klientów do tego sklepu.