Opinia użytkownika: Beata_893
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Chciałam zapoznać się z asortymentem materacy w sklepie Jysk, ponieważ planowałam zakup w najbliższym czasie. Wchodząc do sklepu Pan obsługujący przy kasie powitał mnie słowami "dzień dobry", mimo, że przy kasie obsługiwał jedną osobę. Było to bardzo miłe i pozytywnie nastawiło mnie do personelu. Udałam się na sale sprzedaży zapoznać się z asortymentem sklepu. Chodziłam po rożnych działach oglądając z zaciekawieniem różne promocje, obniżki i towary w regularnej cenie. Dłuższą chwile poświęciłam przy zapoznawaniu się z asortymentem materacy. Jeden z pracowników obecnych na sali sprzedaży zauważył, że wnikliwie oglądam materace. Podszedł do mnie i spytał czy potrzebuje pomocy. Wyjaśnił mi z jakiego tworzyła dany materac jest zrobiony , czy mogą go stosować alergicy, poinformował mnie o wymiarach i możliwości zamówienie niestandardowego rozmiaru na zamówienie. Byłam bardzo zadowolona z pomocy pracownika ponieważ uświadomił mi, czego ja tak naprawdę szukam. Zadowolona z pomocy udałam się w dalszą podróż po sklepie. Chodząc po sklepie zauważyłam, że obecni ludzie z zainteresowaniem oglądają artykuły na różnorodnych działach. Asortyment pokładany był równo, estetycznie wyeksponowany, na bieżąco pracownicy na sali sprzedaży poprawiali stan artykułów. Wybrałam dodatki do mieszkania typu: serwetki, obrus i udałam się do kasy. Pracownik obsługujący kasę powtórnie powitał mnie i zaproponował dodatkowy produkt, który znajdował się przy kasie. Podziękował za dodatkowy zakup ponieważ nie byłam nim zainteresowana. Zapłaciłam, otrzymałam paragon i wyszłam zadowolona.