Opinia użytkownika: Mario_16
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Klient placówki bankowej ma możliwość zaparkowania autem. Parking nie jest własnością placówki ale możliwość pozostawienia swojego auta jest wzdłuż chodnika przy którym mieści się bank. Wejście do placówki nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych lecz stopień nie jest wysoki więc uważam, że nie powinien sprawiać problemu. Po wejściu do placówki jest zauważalny ład i porządek. Wszystkie dostępne stanowiska dla klientów są dobrze opisane więc klient jest doskonale poinformowany do jakiego stanowiska powinien się udać aby uzyskać potrzebne mu informacje. Obsługa placówki bankowej jest na najwyższym poziomie. Bardzo miła i gotowa rozwiązać każdy problem z którym zgłosi się klient. Zwroty grzecznościowe są na każdym kroku rozmowy przeprowadzanej z danym klientem. Bardzo szczegółowo omówione produkty i usługi dostępne w placówce dla klienta. Czas obsługi klienta wystarczający-ok 10 min. Pracownicy banku na zakończenie rozmowy dziękują za wizytę w placówce i jednocześnie zapraszają do ponownego spotkania. Bank godny ponownych odwiedzin.