Opinia użytkownika: Aszka
Dotycząca firmy: Ray
Treść opinii: W witrynie sklepu wisiał plakat o przecenie butów. Tylko część kolekcji butów została przeceniona - wtedy na kartonach były naklejone dwie ceny - stara, przekreślona i cena promocyjna. Buty stały na półkach oraz na kartonach umieszczonych na podłodze. W sklepie było 10-15 osób i było ciasno w alejkach. Część klientów mierzyła buty na stojąco, w alejkach i wtedy przejście było niemożliwe. Zauważyłam dwa taborety do mierzenia. W ofercie były także torebki, wisiały na wieszakach, do każdej była przypięta metka z ceną. Kiedy oglądałam jedną, podeszła do mnie sprzedawczyni i zapytała, czy zdjąć torebkę. W sklepie były dwie sprzedawczynie - jedna za kasą i jedna na sali. Nie zajmowały się rozmową, tylko patrzyły na klientów.