Opinia użytkownika: Michalina_87
Dotycząca firmy: Oodji
Treść opinii: Wchodząc do sklepu od razu przywitała mnie uśmiechnięta pani,która w obecnej chwili sama zajmowała się obsługą klienta. Zostałam poinformowana o zawyżonych rozmiarach odzieży. Spytała czy poszukać jakiś rozmiar sweterka i spódniczki po czym skierowała mnie do przymierzalni. Przymierzalnie były na bieżąco kontrolowane przez nią samą. Gdy trzeba było odwieszała odzież, której klienci nie zdecydowali się jednak kupić. Pani pilnowała również, by puste przymierzalnie były odkryte i widoczne dla klienta. W czasie przymierzania przeze mnie spódniczki podeszła i spytała czy spódniczka pasuje. Była bardzo szczera w wyrażaniu swojej opinii na temat tego jak jej zdaniem w niej wyglądam. Przy kasie nie musiałam długo czekać. Zostałam grzecznie pożegnana i zachęcona do szybkiego powrotu. Jestem bardzo zadowolona z zakupów i na pewno nie raz tam wrócę. Jedyna uwaga z mojej strony to ta, iż osobiście nie lubię, gdy pani zajmująca się obsługą klienta nie potrafi wyczuć kiedy klient chce sam pooglądać rzeczy i zbytnio się narzuca. Z jednej strony to jest uprzejmość i rozumiem to, ale z drugiej dla niektórych jest to dość uciążliwe i denerwujące. Odzież była poukładana i ładnie porozwieszana na wieszakach, dzięki temu panował porządek i łatwo było zobaczyć ciekawą odzież.