Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: NOMI
Treść opinii: Dwa tygodnie temu zdecydowałem sie na kupno kafelek podłogowych w tym sklepie. jak sie okazało kafelek zabrakło ale sprzedawca poinformował mnie że zostały zamówione i bedą w przyszłym tygodniu. Przyjeżdżam po dwóch tygodniach, cena na kafelkach ekspozycyjnych jest juz wystawiona (wcześniej jej nie było) wiec domysliłem sie że juz przyszła dostawa. Jednakze pod ekspozycja nie mogłem ich znależć Po jakichś 20 minutach prób złapania sprzedawcy z tego działu wkońcu znalazłem sprzedawcę zajętego. nie miał czasu nawet odpowiedziec na moje pytanie stwierdzając że jest zajęty. Po kilku minutach czekania podeszła sprzedawczyni z innego działu i powiedziała ze wyreczy kolegę podeszła do wystawki , ztwierdziła że kafelki sa tylko przykryte innymi. Niestety to nie były te kafelki. nastepne kilka minut na sprawdzenie stanu magazynowego i moja wielka radośc. Nareszcie moge wyjśc z tego sklepu. Stan magazynowy zero. Straciłem prawie godzinę czasu żeby dowiedzieć sie że nie ma towaru. Moim zdaniem to nie wina pracowników , ich jest po prostu za mało. To wina zarzadzajacych sklepem. Wielki minus dla nich.