Opinia użytkownika: Bastian
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Wybrałem się do sklepu obuwniczego sieci Deichman celem dokonania reklamacji obuwia. Ponieważ popękały całe podeszwy w butach a mają one nie cały miesiąc. Stanąłem w kolejce przy kasie było klika osób i jedna pani obsługująca wysoka szczupła bruneta w okularach ubrana na czarno. Fachowo i miło obsługiwała klientów przede mną, kiedy doszedłem powiedział, iż chcę dokonać reklamacji, pani poprosiła paragon sprawdziła zapytała, co jest przyczyną zaproponowała wymianę lub zwrot gotówki.Wybrał zwrot gotówki sprzedawczyni wydrukowała potwierdzenie zwrotu podał do podpisu paragon i zwróciła kasę. Wszystko trwało może 3 minuty, na sklepie było dużo klientów, ponieważ trwałą promocja ceny ładnie wyeksponowane czysto i jasno. Można pogratulować