Opinia użytkownika: Aleksandra_1176
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: Wybrałam się do jednego z salonów firmy Apart w Galerii Kaskadzie, aby wymienić wadliwy 'beads', czyli koralik do bransoletki. Nie spotkały mnie żadne z trudności, jeśli chodzi o przyjęcie reklamacji, natychmiastowo zajęto się tą sprawą, bez przekonywania, że wada biżuterii nie jest spowodowana przeze mnie. Reklamacja przebiegła w sposób niezwykle sprawny, nie musiałam wypełniać kilku kartek z podaniem o reklamację, ekspedientka szybko wypełniła to za mnie, co nie zajęło dużo czasu, musiałam tylko złożyć podpis na papierze. Nie spotkały mnie żadne z trudności, jeśli chodzi o przyjęcie reklamacji. Co więcej nie musiałam czekać na naprawienie uszkodzonej części czy dostarczenie nowej, wystarczyło wybrać identyczny model koralika, jednak jego wzór pozostał dowolny. Jeszcze w żadnej firmie reklamacja produktu nie przebiegła tak szybko i bez zbędnych konfliktów. Personel działa profesjonalnie, szybko i jest niezwykle miły.