Opinia użytkownika: Aleksandra_863
Dotycząca firmy: Almed
Treść opinii: Dnia 13 lipca o godzinie 14:40 udałam się do przychodni w Żychlinie w celu odbycia wizyty u lekarza z powodu choroby. Z racji, iż z usług przychodni korzysta dużo osób musiałam wyjąc kartę do lekarza w godzinnach porannych, tak by lekarz mógł mnie przyjąc. Pani w rejestracji poinformowała mnie o godzinach przyjęcia i zaproponowała przyjście do gabinetu lekarskiego przed godziną 15. Po przyjściu o ustalonej godzinie okazało się, że w gabinecie jest jeden pacjent a ja jestem ostatnia w kolejce. Podczas oczekiwania na wizytę miałam czas obejrzenia przychodni. W pomieszczeniu panował porządek i czystośc. Na ścianach były porozmieszczane plakaty propagujące zdrowy tryb życia, informację o chorobach i o ich profilaktyce. Każde drzwi, w których przyjmowała inny lekarz specjalista zawierały informacjię o lekarzu, godzinach i dniach jego urzędowania i inne ważne informacje. Pacjenci przychodni mogłi korzystac z krzeseł w poczekalni i toalety, której stan był poprachy choc panował w niej dośc nieprzyjemny zapach i brakowało papieru poaletowego. W przypadku gdy nadeszła kolej mojej wizyty weszłam do gabinetu lekarskiego, w którym przyjmował lekarz, który szczerze mnie przywitał. Lekarz dokładnie przeprowadził wywiad i dokonała badania fizykalnego. Po dokłanym rozpoznaniu mojej choroby przepisał mi niezbędne leki i poinformował o zaleceniach domowych. Gabinet lekarski był utrzymany w czystości, choc panowała w nim względny chaos. Życząc powrotu do zdrowia lekarz pożegnał mnie odprowadzając do drzwi.