Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: JYSK

Treść opinii: Robiłam z mężem zakupy w sklepie ,,Jysk,,w sobotę tj,07-07-2012 kupowaliśmy materac do spania ,po przywiezieniu do domu ,materac okazał się bardzo duży i niewygodny do zakupionego pomieszczenia ,więc zmuszeni byliśmy go zamienić na mniejszy .Udaliśmy się ponownie do sklepu w niedzielę tj.08-07-2012 około godziny 14 staneliśmy do kasy ,bardzo szybko podszedł do nas pracownik sklepu ,,JYSK,,i mówimy że chcemy wymienić bo jest za duży do pokoju .Pan posiadał identyfikator ,ale nie mogę sobie przypomnieć jak miał na imię Bardzo szybko wyjął z spod lady kartkę na której był napis ,,ZWROT TOWARU,,kazał wypełnić ,wpisać imię i nazwisko,adres,i co to było ,otworzył kasę i wypłacił pieniądze maż miedzy czasie poszedł do półki i przynióśł mniejszy materac i ponownie go zakupilismy Byliśmy bardzo zadowoleni jak Nas obsłużył i potraktował pracownik sklepu,,Jysk,,