Opinia użytkownika: olmix
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Od marca 2012 jestem użytkownikiem Pakietu Vectry "telefon+internet+TV". Do dziś nie uzyskałam dostępu do numerów 0-700 (do tańszego dzwonienia za granicę). Zablokowali mi ten dostęp mimo że nie wyraziłam na to zgody. Żeby odblokować pisałam maile, wysyłałam dyspozycję listownie (w kwietniu 2012 !! -tego ode mnie zażądano), dzwoniłam na infolinie - wszystko na nic. Konsultanci godzinami coś sprawdzali -kazali mi czekać, po czym zapewniali, że już teraz napewno zostanie to odblokowane - ale niestety. Na maile otrzymuje tylko odpowiedź "zajmiemy się sprawą". Konsultanci są wyjątkowo niekompetentni i bezradni. TV też pozostawia wiele do życzenia. Bardzo częste są problemy techniczne i zakodowane są te programy, które mam w pakiecie. Często też zmieniane są numery programów.Internet rzadko osiąga zakontraktowaną prędkość.Mam zamiar wypowiedzieć umowę.