Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Kaufland

Treść opinii: Chciałam się z Państwem podzielić moją obserwacją dotyczącą reklamacji złożonej w Markecie Kaufland. Zrobiłam zakupy, a dopiero w domu zorientowałam się, że źle została mi naliczona cena produktu. Kupiłam worki na śmieci, których cena na półce była 3, 69 zł, natomiast na paragonie widniała cena 17, 99 zł. Po trzech dniach znalazłam czas na ponowne odwiedzenie Marketu.Tego dnia przy wejściu do Kauflandu prawie nie było wózków. Ułożone były na parkingu w długi rząd, blokujący wjazd i wyjazd z parkingu. Brak wózków przy wejściu odsłonił bałagan tj. paragony i niedopałki papierosów znajdowały się w strefie przeznaczonej na wózki. Dział reklamacji znajdował się zaraz przy wejściu na salę sprzedaży. W boksie panował porządek a personel był schludnie i czysto ubrany. Nie było kolejki, przede mną osoba właśnie zakończyła rozmowę i odeszła.Przedstawiłam paragon zakupu towaru i powiedziałam o co mi chodzi. Natychmiast aż trzy Panie zajęły się moją reklamacją. Została ona od ręki pozytywnie rozpatrzona. Czas jaki poświęciłam na złożenie reklamacji to 5 minut. Dokonałam zakupu tych samych worków na śmieci we właściwej cenie 3, 69 zł, Różnica w cenie, została mi wypłacona w gotówce. Panie były nie tylko miłe, ale i kompetentne.Tak powinna być załatwiana, każda reklamacja. Życzę miłych zakupów bez reklamacji.