Opinia użytkownika: Harpaganica
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Od trzech dni zmagałam się z awarią domowej sieci.Sprawdziłam wszystkie ewentualne usterki.Internet jakby się zawiesił w czasoprzestrzeni.Jestem użytkownikiem internetu mobilnego Play.I na ogół byłam z niego-jak dotychczas-zadowolona.Moje korzystanie z tej usługi odbywało się bezproblemowo.W poniedziałek postanowiłam udać się do salonu w celu uzyskania pomocy.Od miłej pani(blondynka w długich włosach)otrzymałam informację,że sieć nie ma awarii,a jakiekolwiek problemy mogą mieć związek z uszkodzeniem modemu, który to powinnam zdiagnozować w najbliższym salonie Play.Informacja konkretna i wyczerpująca.Obsługa sprawna, tym bardziej że podczas moja rozmowa była poprzedzona telefoniczną obsługą innego klienta.Sprzedawczyni umiejętnie ją zakończyła, by uszanować mój czas i skrócić oczekiwanie.Kolejny raz-bardzo pozytywna opinia!