Opinia użytkownika: nattan
Dotycząca firmy: Deutsche Bank
Treść opinii: Zadzwoniłem do warszawskiego oddziału banku przy al. KEN 47/289 celem uzyskania informacji o wynikach certyfikatu, do którego przystąpiłem ponad rok temu właśnie w tej placówce. Po wybraniu numeru usłyszałem, że "w celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi" zostaję przekierowany do teleserwisu, gdzie "nasi konsultanci udzielą Państwu niezbędnych informacji".Po chwili telefon odebrał uprzejmy i miły pan. Zadałem pytanie o wynik certyfikatów i konsultant stwierdził, że taką informację mogę uzyskać w placówce, w której do certyfikatu przystąpiłem. Powiedziałem, że dzwoniłem to tego właśnie oddziału, ale zostałem przekierowany tutaj i czy to oznacza, że muszę się pofatygować do placówki osobiście - dzwoniąc chciałem zaoszczędzić czas. Konsultant zaproponował, że zamówi prośbę o kontakt z tego oddziału i telefonicznie ktoś się ze mną skontaktuje.Podziękowałem i czekam już prawie 24 godziny na kontakt. Telefon do oddziału nadal skutkuje przekierowaniem do teleserwisu. Nie oszczędziłem czasu i nie zdobyłem potrzebnej mi informacji. Nie wiem, gdzie jest ten najwyższy standard obsługi, bo na pewno nie w organizacji banku - skoro dzwonię bezpośrednio do placówki, to znaczy, że chcę rozmawiać z kimś z placówki, a nie z infolinii. Ogólną ocenę podnoszę jedynie za uprzejmość konsultanta - niestety mojego problemu nie rozwiązał.