Opinia użytkownika: Dubrovnik
Dotycząca firmy: Apteka
Treść opinii: Lubię tę aptekę, jednak bezstronność każe mi dzisiaj ocenić ją negatywnie. Musiałem kupić krople do oka dla mojego psa. Poszedłem z receptą. Bardzo miła i kompetentna pani magister powiedziała, że zaordynowanego leku nie posiada, jednak zaproponowała zamiennik. Do tej pory wszystko przebiegało na "5". W aptece było czysto, atmosfera i wiedza bez zarzutu. Problem pojawił się kiedy chciałem zapłacić kartą - pani odmówiła przyjęcia kwoty poniżej 20 złotych, gdyż takie otrzymała polecenie od szefa. Trudno, poszedłem do bankomatu i zapłaciłem gotówką. Jednak jako konsument poczułem duży dyskomfort. Rozumiem, że koszty operacji kartą ponosi apteka, jednak może należy zmienić dostawcę usługi na tańszego, a nie zniechęcać swoich wiernych klientów? Sprawa do przemyślenia dla właścicieli apteki.