Opinia użytkownika: Aleksandra_863
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Dnia 11 lipca o godzineie 9:20 udałam sie do sklepu obuwniczego Deichmann w celu zakupu obuwia letniego dla mojej córki. Wejście do sklepu jest mało widoczne, ponieważ znajduje sie obok stacji paliw, z której nigdy nie korzystam. Do sklepu doprowadził Mnie firmowy szyld sklepu. Wchodząc do sklepu zaskoczyl mnie miły chłód, który panował w sklepie dzieki sprawnej klimatyzacji. Pomieszczenie sklepu było bardzo przestronne i czyste. Każde pólki i kartony znajdujące sie na nich były starannie poukładane w nalerzytym porządku. Ceny towarów był podporządkowane odpowiedniemu obuwiu. Odpowiednie działy były widocznie oznaczone, więc z łatwością trafiłam do dzialu z obuwiem dziecięcym. Oferta sandałek była bardzo widocznie ułożona na czterech rzędach półek względem rozmiarów i tematyki wzorów. Z łatwościa mogłam znaleźć interesujący mnie typ obuwia i dopasowac do niego numer. Obsługująca w sklepie Pani doszła do mnie i mojej córki oferując swoją pomoc i udostępniła zaobserwowana pare obuwia i pomogła w przymiarce. Cena obuwia była na tyle korzystna, że w chwili chęci zakupu owych sandałek mogłam zaoszczędzić 30% ceny ich towaru co przekonało mnie do ich zakupu. Zadowolona udałam sie do kasy gdzie ekspedientka uprzejnmie zapakowała zakupioną parę butów i zaoferowała dodatkowe preparaty przedlużajace żywotność obuwia. Dzieki obsłudze, czystości lokalu, przestrzenności i jakości oferowanych produktów napewno polecę go innym klientom.