Opinia użytkownika: Olga_256
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Jestem wieloletnim klientem sieci T-Mobile. Do salonu udałam się w celu reklamacji telefonu komórkowego. Jeśli chodzi o sam wystrój i wygląd obsługujących, salon wygląda świetnie. W temacie jakości obsługi nie mogę jednak powiedzieć wiele dobrego. Pierwszą rzeczą, która mnie zraziła, była długość oczekiwania na obsłużenie. Czekałam około 7 minut z zegarkiem w ręku. Jeden z obsługujących rozmawiał z innym klientem, drugi pojawiał się i znikał na zapleczu. Na moje skargi dotyczące telefonu zareagowano pobłażliwie, usłyszałam parę mglistych rad jak na przykład ponowne załadowanie oprogramowania. Pracownik nie był pomocny. Zainteresowanie moim problemem z telefonem było niewielkie, pomimo że płacę wysoki abonament, a telefon był niemal nowy. Nie polecam tego salonu.