Opinia użytkownika: nattan
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Niedawno oceniałem InPost z punktu widzenia nadającego przesyłki, dziś mogę wyrazić swoje zdanie jako konsument, który znalazł w skrzynce awizo InPostu. Awizo było czytelne, a informacja o miejscu odbioru i rodzaju przesyłki zrozumiała. Punkt InPostu jest nawet lepiej zlokalizowany niż Poczta, do której należę, bo na terenie galerii Tesco. Przy okienku nie było kolejki.Niestety moja nadzieja na miłą obsługę została szybko rozwiana. Pani w okienku nie podniosła nawet głowy, gdy zobaczyła, że podchodzę. Dosłownie, spojrzała na mnie ‘spode łba’ i nie odpowiedziała na dzień dobry (zwracałem na to szczególną uwagę). Nie powiedziała też nic wręczając mi formularz do podpisu i przesyłkę, po którą wstała z wyraźnym westchnieniem. Nie odpowiedziała na ‘do widzenia’. Niestety, wyglądała jakby została tam posadzona za karę. Wyszedłem i moja pierwsza myśl była taka, że chciałbym nigdy więcej nie musieć tu odbierać nic wysłanego InPostem. InPost zapowiadał się jako świetna alternatywa dla Poczty Polskiej, ale w obszarze jakości obsługi ma jeszcze wiele do zrobienia. Same niskie ceny nie przyciągną klientów.