Opinia użytkownika: Renata_197
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: Udałam się do sklepu w celu złożenia reklamacji ponieważ w butach mojego dziecka pękła podeszwa w obydwu w tym samym miejscu, a także rozpruły się obydwa w tym samym miejscu. W sklepie czyściutko miły zapach i na tym miłe odczucia się skończyły.Podeszłam do kasy krótko streściłam powód reklamacji Pani przyjęła buty i zaczęła wprowadzać coś do komputera jak się domyśliłam reklamacje (po chwili zadała pytanie o moje dane, adres info dot.reklamacji). Wydrukowała zgłoszenie i dała mi do podpisania i tu zaczęły się schody ponieważ zaczęłam zadawać "trudne" pytania Czy mam rozumieć, że reklamacja jest już uznana wymiana butów czy może zwrot gotówki? Pani spojrzała na mnie wzrokiem typu "z choinki się urwałaś" i dopiero w tedy usłyszałam, że rozpatrzenie nastąpi w przeciągu 14dni i jak będzie zasadne to reklamacja zostanie uznana( pewnie personel mia łciężki dzień bo przy drugim stanowisku też ktoś składał reklamacje). Zapytałam się czy z doświadczenia Pani wie w jaki sposób tego typu reklamacja jest rozpatrywana, usłyszałam znowu regułkę o 14 dniach.No cóż nie spodobało mi się to więc poprosiłam o zwrot gotówki ponieważ pęknięta podeszwa x 2 to moim zdaniem reklamacja zasadna przypuszczam, że po wymianie butów pękną w tym samym miejscu. Szczerze to straciłam zaufanie do firmy,żałuje że nie kupiłam butów w deichmannie bo tam jak składałam kiedyś reklamacje to dokładnie mnie poinformowano o możliwościach i całe załatwienie reklamacji trwało przysłowiowe 5 min.Pozostało mi grzecznie czekać do upływu 14 dni i decyzji czy moja reklamacja jest zasadna!