Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Leroy Merlin

Treść opinii: Wybrałam się po zakup paneli i paru innych rzeczy. Na parkingu było dużo miejsc do zaparkowania auta. Wózki w wiatach ładnie ustawione. Wchodząc widać porządek i ład, jest czysto. W czasie wybierania paneli podszedł do nas pracownik z zapytaniem czy w czymś nie pomóc, odpowiedział na parę naszych pytań i zapytał czy pomóc nam zapakować panele. Nie potrzebowalismy tej pomocy więc podziękowaliśmy i nadal szukaliśmy potrzebnych dla siebie artykułów. W momencie poproszenia Pana jednak o pomoc w obcięciu gąbki po d panele od razu podszedł i zaproponował nam co okazało się trafne wybranie innej gąbki. Wybraliśmy ją, podziękowaliśmy i udaliśmy się do kasy. Czekaliśmy chwilę do obsługi, obsługa była szybka. Przy wydawaniu paragonu Pani zapytała czy nie chcemy faktury, na co odpowiedziałam że dziękuję. Jednak po chwili się zorientowałam że jednak potrzebuję fakturę, poprosiłam Panią o nią i po chwili gdy skończyła obsługiwać klienta wydrukowała ją dla mnie. Ogólnie oceniam sklep bardzo dobrze, nie zauważyłam żadnych uchybień.