Opinia użytkownika: Małgorzata_1552
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Skuszona telefonem na klapkę (którego nie znalazłam w żadnej innej sensownej ofercie pozostałych sieci) postanowiłam przenieść numer do T-mobile. Kosztowało mnie to niestety trochę czasu i nerwów ale wszystko skończyło się dobrze. Teraz gdy telefon już mam i wszystko jest ok mogę podsumować te wizyty. Obsługa, niestety nie najszybsza. I nie z tego powodu, że pani obsługiwała długo ale była sama na bardzo wielu klientów. Przeniesienie numeru zajęło mi w sumie kilka wizyt i około 10 dni. Długo. Co chwila coś brakowało. Jednak bardzo sympatyczna pani nadrobiła te braki, wyrównując mi to gratisami, przeprosinami i pomocą w konfiguracji. Była konkretna, szybka i miła. Ten akurat punkt sprzedaży T-mobile posiada spory asortyment telefonów i akcesoriów. "Sklep" jest ładny, estetyczny, ma swoją sofę dla klientów. Podsumowując; gdyby nie trwało to tak długo, wszystko by było na piętkę. Jednak czas, który poświęciłam jeżdżąc z daleka do salonu obniża ocenę. Obsługa bardzo miła - nadrabia braki (oprócz sprzedaży, również konsultuje, pomaga doradzić i doładowuje konta).