Opinia użytkownika: Anna_91
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: A więc tak w dniu 6 lipca wybrałam się do oddziału po informację dotyczące oferty. Weszłam, w oddziale były dwie osoby, myśle sobie 10-15 minut i będę obsłużona. Nic mylnego!!! Siedze i siedze, obsługuje jeden pracownik, drugi siedzie na stanowisku i udaje, że go nie ma. A jak już ktoś zapytał, czy nie mogłaby udzielić informacji, pomóc koleżance oburzona odpowiadała, że nie bo ona udziela kredytów. Do oddziału wchodzili ludzie, wychodzili ci zrezygnowani, ja siedziałam twardo dalej, mijało pół godziny, godzina, w oddziale coraz więcej zdenerwowanych klientów, starsze osoby, rodziny z malutkimi dziećmi. Gdy mineło prawie półtorej godziny i już miałam podejśc do stolika pracownik powiedział, że musi zamknąć oddział i mamy wyjść. Nie wspomniała, na ile, dlaczego. Poprostu wyprosiła i zamknęła oddział. W tym momencie moja cierpliwość się skończyła. Uważam, że zachowanie pracowników, forma odpowiadania na prośby klientów, ubiór pracowników (krótkie spódniczki, sukienki na ramiączkach, długie pomalowane na różne nieprofesjonalne kolory itp.) jest bardzo nieprofesjonalne. Klienci byli traktowani poniżej jakiejkolwiek krytyki, a ilośc pracowników i szybkośc obsługi można ocenić na niedostateczny.