Opinia użytkownika: Paulina_948
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: W listopadzie przedłużając umowę uzyskałam możliwość podpisania umowy bez dekodera z możliwością w ciągu 6 miesięcy wymiany dekodera na nowy, niestety tak się stało, że musiałam wymienić ponieważ nie ściągał mi kanałów, dzwoniąc na infolinie raz, drugi, trzeci zostałam poinformowana, że takiej możliwości niestety nie mam więc poprosiłam o przesłuchanie rozmowy telefonicznej konsultant nie zgodził się na to więc poprosiłam o rozmowę z kierownikiem, kierownik również był nie miły postanowiłam złożyc reklamację na jakość obsługi na infolinii niestety do tej pory nie uzyskałam wyniku tej reklanmacji, pewnie nie została rozpatrzona, sprawa zakończyła się tak, że musiałam się udać 30km od miejsca zamieszkania aby wymienić dekoder na nowy. Jestem bardzo nie zadowolona z obsługi na infolini Cyfrowego polsatu