Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: nattan

Dotycząca firmy: Żabka

Treść opinii: Sklep ma idealną lokalizację jako osiedlowy sklepik – po drodze do domu, blisko metra, ale i blisko zabudowań (wejście od ul. Wańkowicza). Niestety od ponad roku ma ogromną wadę – brak możliwości płacenia kartą. Sklep jest zawsze czysty, artykuły rozmieszczone logicznie, ale sam sposób rozmieszczenia nie zawsze jest mądry – znalezienie i wydostanie ulubionej wody z dolnej półki z wodami wiązało się często z wyciągnięciem połowy butelek na podłogę. Niestety od jakiegoś czasu sieć Żabka nie ma w ofercie naszej ulubionej Górskiej Natury (mimo wielu zapytań), więc i problem z wyciąganiem butelek niejako zniknął.Jak na sklepik osiedlowy także ceny są bardzo osiedlowe – poza promocjami zmieniającymi się co miesiąc trzeba liczyć się z tym, że za piwo, chleb czy napoje zapłacimy zauważalnie więcej niż w większym markecie. Sklep nie może pochwalić się też uprzejmą i przyjazną obsługą. Czasem na obsługę trzeba nawet czekać, bo znika na zapleczu. W dniu tej konkretnej obserwacji zostałem obsłużony podczas prywatnej rozmowy przez telefon komórkowy – ekspedientka nie przerwała jej, a mimo to obsłużyła przy kasie mnie, a wcześniej innego klienta, któremu nie wydała paragonu, bo trafił wraz z moim paragonem do mnie. Myślę, że z powodu małej konkurencji w okolicy tej Żabce nie grozi bankructwo, a szkoda – bo przy tym poziomie obsługi jaki oferuje wizyty w tym sklepie staram się ograniczać do koniecznego minimum.