Opinia użytkownika: Aneta_671
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Z powodu braku internetu w moim miejscu zamieszkania skontaktowałam się z centralą firmy VECTRA. Niestety Pan, z którym rozmawiałam był kompletnie niekompetentny. Nie potrafił ustalić prostej rzeczy jaką jest stwierdzenie czy sygnał internetowy wychodzi z centrali VECTRY do mojego nadajnika. A co za tym idzie czy problem z brakiem internetu leży po stronie mojego domowego modemu. Po prawie pół godzinnej rozmowie zrezygnowałam z rozmowy z tym Panem ponieważ rozmowa nie miała żadnego sensu. Kolejnego dnia udałam się rano ok. 9 do biura terenowego mieszczącego się z moim mieście. Tam bardzo miła Pani poinformowała mnie, że sygnał wychodzi ale dziwnym sposobem nie dochodzi do mojego modemu. Poinformowała mnie, że w ciągu 1h zadzwoni do mnie i powie czy coś się uda z tym problemem zrobić zdalnie czy będzie musiała wysłać informatyków do mojego domu. Czekałam ponad 6 h. Po powrocie do domu z pracy stwierdziłam, że niestety nadal nie mam internetu. Udałam się przed godz. 16 ponownie do biura. Niestety mimo, iż czynne powinno być do 16 to już nikogo w nim nie było. Nazajutrz udałam się ponownie po 9 rano do biura VECTRY. Pani ponownie była bardzo miła lecz nie wiedziała co jest przyczyną braku internetu w moim domu. Po kilku minutach przyszło dwóch Panów - informatyków i stwierdzili, że prawdopodobnie mają zły numer MAC i dlatego nie mam internetu mimo, iż z ich serwerów wychodzi sygnał. Poproszono abym poszłam do domu i włączyła komputer a oni zdalnie będą ustalać numer MAC komputera i powinno być wszystko już dobrze bo będą na ten numer, który ustalą wysyłać sygnał. Po prawie 3h udało się im ustalić mój numer MAC i sygnał internetowy dochodził już do mojego modemu. Mogłam ponownie cieszyć się korzystając z internetu :-)