Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: Multikino
Treść opinii: Wizyta w kinie o nietypowej porze, sobotnie południe. Mam do wykorzystania odbiór biletu, którego ważność kończy się w tym dniu. Postanawiam, że na seans pójdzie dziecko, ale formalności związane z odbiorem biletu dokonam osobiście. Po wejściu do kina kieruję się w stronę kas, czynne dwie. Nie ma klientów. Podchodzę do pierwszej kasy, którą obsługuje Pan. Pokazuję wydruk biletu - nagrody. Pan sprawnie sprawdza w swoich notatkach, jak odznaczyć w systemie potwierdzenie odbioru tej nagrody, odbywa się to bardzo sprawnie, bowiem kilka miesięcy wcześniej inna obsługa kina w ogóle nie była zorientowana, o co chodzi, musiała dzwonić do kogoś po pomoc. Wybieram na pokazanym ekranie sali interesujące mnie miejsce, po chwili otrzymuje bilet i ulotki promocyjne partnerów kina. Mamy jeszcze kilka minut, kieruję się w stronę gablot, gdzie pośród starannie poukładanych ulotek z aktualnym repertuarem wybieram te które mnie interesują. Hol kina czysty, nie ma śmieci na podłodze, gabloty z ulotkami starannie ułożonymi, bez braków, włączona klimatyzacja, można spokojnie poczekać na seans, jest gdzie usiąść. Tablice nad kasami pokazywały aktualny repertuar na poszczególnych salach, otoczenie kas czyste, sprawna, uprzejma i miła obsługa przy kasie a także przy wejściu na tzw. korytarz sal, gdzie odbywa się sprawdzanie biletów.