Opinia użytkownika: Aleksandra_863
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Dnia 7 lipca w sobotę o godzinie 12:40 udałam sie do sklepu stacji paliw w celu dokonania zakupu posiłku i wyrobów tytoniowych. W miejscu trzech znajdujących sie tak kas fiskalnych znajdował się inny pracownik, który witał nowo przybyłego klienta. Wokoł w sklepie panował ład i porządek. Ceny w sklepie były jasno oznaczone i uporządkowane do odpowiedniuch wyrobów spożywczych itp. Obok kas głownyych znajdował się dział Wild Bean Cafe, w którym znajdowały sie same świeże produkty, choć ich ceny nie były adekwatna do jakości i wielkości produktu. Z uwagi na moje zainteresowanie powyższymi produktami, pracownik punktu gastronomicznego zaoferował mi swoja pomoc i udzielił mi wszelkich informacji , w których wyjaśnił mi wszystkie zasady i przywileje wybranych zestawów udostępniając mi przy tum wykaz cen. Jednakże ze względu na wygórowanecenyz zakupy zestawu. Dokonalam jedynie zakupu wyrobów tutoniowych, do których ekspedient zaproponował zapałki lub zapalniczkę. Po zapłacie udałam sie do wyjścia, gdzie w między czasie zostałam pożegnana przez pozostałych w sklepie sprzedawców. Uważam że obsługa tej stacji była bardzo miła i skoncentrowana na swej pracy i dobru klienta, czego nie można powiedzieć o cenach panujących na stacji a w szczególności na dziale Wild Bean Cafe.