Opinia użytkownika: Izabela_556
Dotycząca firmy: Hotel Tychy
Treść opinii: W recepcji szybko odnaleziono naszą rezerwację i sprawnie przeprowadzono procedurę zameldowania. Niestety kiedy dotarliśmy do pokoju okazało się, że dostaliśmy pokój twin, zamiast double jak prosiłam przy rezerwacji. Po kolejnej wizycie w recepcji dostałam klucz do pokoju takiego, jaki zamawialiśmy. Pokoje o podwyższonym standardzie mają bardzo prosty wystrój, ale jest w nich wszystko co potrzebne z galanterii hotelowej, a także zestaw do samodzielnego przygotowania kawy i herbaty oraz lodówka (pusta, do dyspozycji gości; mini-baru brak). Łóżko bardzo wygodne i pościel dobrej jakości. I w pokoju, i w łazience czystość bez zarzutu (a mam na tym punkcie zboczenie zawodowe). Wyposażenie łazienki według najnowszych trendów. Telewizor LCD. W hotelu i „przyklejonych” do niego budynkach jest kilka lokali gastronomicznych, każdy o innym charakterze. Z jednej strony jest to fajne, bo każdy znajdzie coś pod swój gust i kieszeń, ale z drugiej można się w tym pogubić i żeby dotrzeć do niektórych lokali trzeba wyjść z budynku. Śniadanie WYŚMIENITE: duży wybór dobrej jakości zimnej płyty, kilka rodzajów pysznego i świeżutkiego pieczywa, jajecznica szykowana na bieżąco według upodobań gości, wybór kilku rodzajów herbat i kawa z ekspresu. Panie w recepcji uprzejme i chętne do pomocy, ale troszkę więcej uśmiechu by im się przydało ;) Sympatyczne panie pokojowe niepotrzebnie nam przeszkodziły pukając do pokoju 2 godziny przed końcem doby hotelowej – jak chce się mieć spokój, to koniecznie trzeba pamiętać o zawieszce na klamkę. Światło na piętrach włącza się samoczynnie - niestety czujnik ruchu jest jakoś źle ustawiony, bo wieczorem kilka kroków trzeba było przejść w absolutnej ciemności i dopiero wtedy światło się zapalało. W hallu recepcyjnym jest ogólno dostępny komputer z Internetem. Parking bezpośrednio przed hotelem jest dodatkowo płatny, ale można też zaparkować kawałeczek dalej bezpłatnie na ogólnodostępnym.