Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Widziałam w telewizji nową reklamę lokaty na 4 m-ce w Getin Banku z całkiem korzystnym oprocentowaniem. Akurat minął termin mojej poprzedniej lokaty terminowej, poszłam więc do oddziału banku, żeby skorzystać z tej nowej oferty. Gdy weszłam do banku zauważyłam 2 czynne stanowiska obsługi klientów. Przy jednym stanowisku był obsługiwany klient, a przy drugim pracownica rozmawiała przez telefon. Gdy skończyła, zaprosiła mnie do podejścia i zapytała w czym może pomóc. Powiedziałam, że skończyła mi się lokata i chciałabym skorzystać z tej nowej reklamowanej oferty. Pracownica powiedziała, że to jest oferta tylko dla nowych środków (w reklamie nie było to powiedziane), ale dla odnawianych lokat też jest ciekawa oferta. Doradca poinformowała mnie o aktualnym oprocentowaniu, a ja zdecydowałam się na jedną z lokat. Pracownica sprawnie wykonała transakcję i sporządziła wydruk, który podała mi do podpisania. Na koniec obsługi doradca miło zapytała czy może mi jeszcze w czymś pomóc. W banku panowała przyjemna optymalna temperatura.