Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Jubiler.pl
Treść opinii: Sklep jubilerski w jaworskim Rynku oferuje bardzo ładne produkty, asortyment jest dość bogaty. Jednak obsługa nie do końca zachęca do zakupów. Plusem jest to, że pracownicy nie zagadują klienta na siłę, pozwalają w spokoju pooglądać zawartość gablot i nie namawiają usilnie do zakupów. Minusem jest oschła postać - pani sprzedająca (być może właścicielka albo rodzina właściciela), chyba najstarsza a personelu. Pani ta nie uśmiecha się, jej ton nie brzmi zbyt uprzejmie. Poproszona o pomoc pokazuje poszczególne produkty, ale robi to dość mechanicznie i w taki sposób, że klient ma wrażenie, jakby ją męczył. Kiedy poprosiłam o pokazanie srebrnych łańcuszków, zapytałam również ile mniej więcej kosztują. Pani odrzekła, że zaraz sprawdzi, ale żebym nie liczyła na to, że będą tanie, bo to srebro (zabrzmiało tak, jakbym wyglądała na osobę zbyt biedną na robienie zakupów w takim sklepie). Jak się okazało łańcuszki wcale nie były takie drogie - zapłaciłam za łańcuszek niecałe 30 zł (a w jubilerskich sklepach sieciowych za podobny liczą sobie 40-50, a czasem nawet 60 zł), także nie byłam za biedna na takie zakupy i nie uważam, że moje pytanie o cenę było nie na miejscu (po co miałabym przepłacać?) Pozostały personel nie robi tak złego wrażenia jak wspomniana pani.