Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Wydawałoby się, że sklep jest przyjazdny dla klienta, a jednak ostatnio bardzo zmieniłem zdanie. Generalnie wszystko OK- połki zapełnione towarami, aktualne ceny, obsługa miła i kompetentna, zawsze wskaże miejsce danego towaru i doradzi. Ceny do zaplaty w kasie są zgodne z tymi na połkach, nawet jest rekompensata jeżeli klient czeka w kolejce do kasy dłużej niż kilka minut. Moje rozczarowanie zaczęło się, gdy będąc z żoną, która jest w bardzo zaawansowanej ciąży, w kolejce do kasy przeznaczonej dla kobiet w ciąży, nie zostaliśmy obsłużeni poza kolejnością. Poza żoną przed nami nie było żadnej innej ciężarnej kobiety, nawet zwróciłem uwagę kasjerce, że powinniśmy być obsłużeni poza kolejnością a ona wzruszyła ramionami i nawet nie wiedziała, że ta kasa jest przeznaczona dla takich właśnie osób w pierwszej kolejności. Ta sytuacja była oburzająca. Personel nie zrealizował podstawowej chyba zasady obsługi klienta.