Opinia użytkownika: Carlina
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Wybrałam się do banku celem zasięgnięcia informacji o możliwości założenia konta. Bank z zewnątrz jest mało widoczny. Logo jest niewyraźne, bardziej zwróciłam uwagę na umieszczony w drzwiach duży plakat. Oddział znajduje się w kamienicy i wydaje się starą placówką. Strefa bankomatu była zadbana, ale sala do obsługi klienta wymagałaby remontu. Zwróciła moją uwagę zniszczona podłoga i mało eleganckie wnętrze. Na sali obecnych było pięciu pracowników i razem ze mną trzech klientów. Żaden z pracowników nie zwrócił na mnie uwagi, dopiero po odejściu klienta zostałam poproszona do stanowiska. W trakcie oczekiwania moją uwagę zwróciło nietaktowne zachowanie jednej z pracownic, która opracowywała jakieś dokumenty i przez całą prosiła albo o pieczątkę, albo o podejście do niej innego pracownika. Moja obsługa odbywała się na stojąco. Byłam zainteresowana otwarciem rachunku i oczekiwałabym wyczerpującej rozmowy - na siedząco i przy stoliku. Obsługa na stojąco zawsze kojarzy mi się z szybkim udzielaniem informacji. Produkt, który zaoferował mi pracownik odpowiadał moim potrzebom, ale nie był zbyt atrakcyjny. Jego minusem była opłata miesięczna w wysokości 9,90 złotych. Plusem między innymi możliwość bezpłatnego korzystania ze wszystkich bankomatów, oraz aktualna promocja umożliwiająca uzyskanie premii od 100 do 300 złotych.