Opinia użytkownika: Marcin_1721
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Wybieram się w podróż, chce skorzystać z usług PKP intercity na stronie znalazłem numer na infolinie. Wybrałem numer połączenie z automatyczna sekretarka informacja, że trzeba poczekać minute na konsultanta, w sumie szybko. Pani odezwała się miłym głosem zadałem pytanie o obowiązujące oferty oraz o możliwość wyszukania dla mnie najtańszego biletu bądź jakiejś promocji. Pani za bardzo nie orientowała się w promocjach i zniżkach słyszałem , że w tle rozmawia sama ze sobą. Pani udzieliła mi tylko podstawowych informacji które wcześniej sam znalazłem na stronie www. W wyniku rozmowy nie otrzymałem żadnej informacji która by mnie interesowała ponadto zostałem odesłany na stronę www, która również jest dla mnie nieczytelna. Istnieje na niej oferta specjalna natomiast nie ma możliwości zakupu biletu z tą opcją, wydaje mi się zatem, że jest to bilet widmo. Nie ma co liczyć na pomoc w PKP.