Opinia użytkownika: Spacerująca
Dotycząca firmy: BNP Paribas
Treść opinii: Nowa siedziba banku zachęca estetycznym wyglądem, jak również sympatyczna Panią dyrektor, która, jak zdążyłam zauważyć prawie każdego klienta wita osobiście i często imiennie. Jest to miłe odczucie po dotychczasowym traktowaniu mnie jako kolejnego anonimowego klienta. Jeśli chodzi o obsługę, też nie mam zastrzeżeń. Doradcy są uprzejmi i wyczerpującą odpowiadają na pytania, tłumaczą do skutku zawiłe sformułowania czy procedury. Nie okazują przy tym oznaki zniecierpliwienia czy znużenia. Zdarzyło się nawet raz, że wspomniana już Pani dyrektor została po godzinach w pracy, żeby zdążyć na czas wysłać wniosek o mój kredyt. Nie spotkałam się w żadnym banku z takim poświęceniem ze strony dyrektora ( który zazwyczaj też nie jest widoczny na sali operacji). Generalnie bank na 5.