Opinia użytkownika: Jadwiga_84
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Rozmowa z konsultantem w sprawie naprawy gwarancyjnej oraz możliwości skorzystania z telefonu zastępczego na czas awarii. Udzielona odpowiedź konsultanta "sprzedajemy usługi a telefon nie stanowi usługi zatem" umowy jest niezależna od tego, że zakup był częścią umowy.Analizując sytuację oraz informację, że nie mam po co pisać do Zarządu firmy w celu ustalenia czy rzeczywiście t-mobile nie sprzedaje mi telefonu jako części dodanej do świadczonej usługi zostało skomentowane, że Zarząd spółki nie jest zainteresowany udzielaniem odpowiedzi, gdyż osoby zasiadając w jego składzie nie znają języka polskiego zatem wszystkie pisma są automatycznie przekierowywane do biura zajmującego się skargami. Na moje pytanie czy firma nie poczuwa się do obowiązku udzielania pomocy swoim klientom w sytuacji w której nie mogą korzystać z usługi otrzymałem szczegółowy wywód na temat sytuacji kiedy klient jest zobowiązany do płacenia za usługę pomimo tego, że nie miał możliwości korzystania z tych usług nie z własnej winy. Konkluzja nie polecam firmy w której pracownicy twierdzą, że interesują ich jedynie pieniądze klienta a nie zapewnienie mu możliwie najlepszej usługi i odrobiny empatii. Na szczęście moje umowy (3) wygasać będą sukcesywnie i będę sukcesywnie przenosił do innej firmy. Z Era oraz następcą prawnym firmą t-mobile jestem związany od 8 lat.