Opinia użytkownika: Jabłonka
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Jestem właścicielką konta bankowego w Aliorbanku. Chciałam aktywować swoje konto internetowe. Wpisałąm swój numer klienta i powinnam dostać smsem pierwsze hasło aktywujące. Czekałam ok. 15 minut i nic nie doastał. Powtórzyłam czynność i znowu brak smsa z hasłem. Zadzwoniłam pod infolinie i przedstawicielka poprosiła mnie abym oczyściła komputer oraz wykasowała smsy z telefonu. Zrobiłam wszytsko według wskazań i ponowiłam próbe jednak znowu się nie udała. Po raz kolejny zadzwoniłam i pani powiedziała, że to jakiś problem techniczny i musi zweryfikowac mnie jako klientkę, zaczęła zadawać mi pytania dotyczące mojej osoby trwało to przeszło 8 minut. Po odpowiedzi na moje pytania stwierzdiłą, że nie przeszłam weryfikacji i nie może udzielić mi pomocy. Zadwoniłam drugi raz i sytuacja się powtórzyła. Chciałam bardzo robić przelw bankowy i nie mogłam się dostać do mojego konta. Nie dość, że straciłam tyle czasu, pieniedzy za telefon to jeszcze nie uzyskałam dostępu i wychodzi, że muszę wybrać się do oddziału bankowego. Straszne utrudnienia.