Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Nigdy nie chodziłam do Netto na zakupy, bo to jeden z nielicznych sklepów w Wałczu, do którego nie da się wjechać z dzieckiem wózkiem! Jednak zaciekawiło mnie kilka rzeczy, które zauważyłam w gazetce reklamowej. Udałam się więc do sklepu w celu obejrzenia kilku produktów "w promocji" z gazetki. Wchodząc do sklepu moją uwagę zwróciła brudna podłoga tuż przy wejściu. Oczywiście wejście do samego sklepu beznadziejne! Nadal brak możliwości wjechania wózkiem dziecięcym! Nic się nie zmieniło od 5 lat w tym sklepie. Weszłam jednak dalej i podeszłam do tak zwanych "koszy promocyjnych" szukając artykułów, które zaciekawiły mnie w gazetce. W koszach jeden wielki sajgon!Wszystko porozrzucane i niepoukładane. Nic nie mogłam znaleźć! Ceny nad produktami źle porozkładane. Chciałam poszukać kogoś na sali sprzedaży, ale nikogo nigdzie nie było. Przeszłam się po sklepie, ale oczywiście nikogo nie znalazłam. Produktów po które przyszłam, też nie było. Wzięłam tylko lody z lodówki i ustawiłam się w kolejce. Kasa oczywiście czynna tylko jedna! W kolejce byłam szósta! Żadna kasa w międzyczasie nie została otwarta. Pani kasjerka, nawet nie patrzyła na kolejkę, tylko zapatrzona w produkty na taśmie spokojnie je sobie skanowała. Stojąc w kolejce dobre 8-10 minut odechciało mi się wszystkiego! a zwłaszcza lodów które aktualnie trzymałam w ręku. Gdy przyszła już moja kolej pani kasjerka zeskanowała mój produkt (ślamazarnie, powoli, bo przecież ma mnóstwo czasu). Wydała resztę rzucając na tackę. Ani dziękuję, ani do widzenia! Obsługa poniżej jakiejkolwiek normy! Myślałam, że po tylu latach coś w tym nieudanym sklepie zmienili. Ale niestety ponownie się zawiodłam! Na pewno już nigdy tam nie wrócę! Ten sklep to jedno wielkie nieporozumienie!