Opinia użytkownika: Wiktor_53
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Teren wokół sklepu był czysty, kosze na śmieci były opróżnione. Wiata dla wózków sklepowych była zadbana, a wózki były równo ustawione. Na drzwiach znajdowała się informacja o możliwości płacenia kartą. W strefie wejścia nie było śmieci, znajdowały się tam czyste, żółte koszyki oraz materiały promocyjne. Na stoisku warzywa-owoce panował porządek, w kilku miejscach znajdowały się foliowe reklamówki. Również w dziale z pieczywem można było znaleźć takie reklamówki. Zarówno w lodówkach, jak i w dziale z artykułami przemysłowymi, produkty były ułożone równo i tematycznie. Przejścia pomiędzy regałami były przestronne i niezastawione. Udałem się do pracownicy porządkującej towar w dziale z mrożonkami. Zapytana przeze mnie o sok w butelce, pracownica zaprowadziła mnie do produktu i wskazała mi go mówiąc "proszę bardzo". Pracownica zachowała się odpowiednio i była życzliwa. Czynne były dwie kasy, zaś w kolejce do nich stały odpowiednio dwie i trzy osoby. Ustawiłem się w krótszej kolejce. Obsługa odbywała się szybko i sprawnie, dzięki czemu nie musiałem długo czekać. Kasjerka przywitała mnie słowami "dzień dobry", a po zeskanowaniu produktów wyraźnie powiedziała należność za zakupy. Po otrzymaniu banknotu spytała uprzejmie, czy mam końcówkę drobnych, a po mojej informacji, iż nie posiadam drobnych, wydała resztę i paragon, dziękując i zapraszając ponownie.Sklep był zadbany i czysty, a pracownicy byli życzliwi. Jedynym elementem, który był przeze mnie odebrany negatywnie, to ceny na stoisku alkoholowym. Były one umieszczone nieestetycznie, niektóre włożone bokiem. Z pewnością ten element wart jest większej dbałości.