Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Dbam o Zdrowie
Treść opinii: Po otrzymaniu wiadomości z portalu doz.pl, że moje zamówienie jest już w aptece, przyszłam dziś je odebrać. W aptece były otwarte 2 z trzech stanowisk obsługi. Przy jednym był obsługiwany klient, a przy drugim farmaceutka stała i czekała na podejście następnej osoby. Podeszłam więc i zostałam miło przywitana. Powiedziałam, że chciałam odebrać leki zamówione przez internet i podałam swoje nazwisko. Pani sprawdziła w komputerze i poszła na zaplecze, skąd po chwili wróciła niosąc moje zamówione leki. Farmaceutka miło zapytała czy coś jeszcze będzie dla mnie, a ja podziękowałam. W tej aptece również jest program lojalnościowy dla pacjentów, w którym za zakupy otrzymuje się punkty wymienne na nagrody, więc podałam farmaceutce moją kartę programu, a pani podała mi ilość punktów, które już uzbierałam. Na koniec zostałam miło pożegnana i otrzymałam moje produkty w reklamówce z logo apteki.