Opinia użytkownika: Iga_29
Dotycząca firmy: Outlet Big Star Wrangler Levis Lee
Treść opinii: Postanowiłam udać się do sklepu Levis w celu zakupu spodni jeansowych. Wchodząc do salonu zwróciłam szczególną uwagę na witryny, na których jest wyeksponowany towar tej marki. Ekspozycja była ciekawie zaprojektowana tak, że przyciągała uwagę klienta. Wszystko było zgrane i harmonijne. Po przekroczeniu progu zostałam przywitana przez uśmiechniętą sprzedawczynie, która akurat układała spodnie na stole. Sklep był czysty, panowała w nim miła atmosfera.W sklepie było trzech sprzedawców jeden mężczyzna i dwie kobiety. Obsługa sklepu pozwoliła na rozejrzenie się i zorientowanie co do towaru. Po chwili podeszła do mnie sprzedawczyni i zapytała czy może mi pomóc. Wytłumaczyłam jej czego szukam i jakie są moje wymagania. Zapytała mnie o rozmiar-odparłam, że nie miałam jeszcze spodni tej marki więc ciężko mi stwierdzić. Zaproponowała mi więc rozmiar, który okazał się trafny. Pani podała mi trzy sztuki spodni i zaprowadziła do przymierzalni. Po chwili zapytała czy rozmiar się zgadza i czy może mi jakoś pomóc. Spośród podanych spodni wybrałam jedne, które moim zdaniem spełniały moje wymagania. Pani, która mnie obsługiwała pomogła mi dokonać wyboru. W przymierzalni było czysto i swobodnie - nie czułam skrępowania podczas rozmowy z obsługą. Po wyjściu z kabiny sprzedawczyni zapytała czy podjęłam ostateczną decyzję. Odpowiedziałam, że wybieram spodnie i zostałam odprowadzona do kasy. Sprzedawczyni zapytała również, czy miałabym ochotę dobrać jakąś rzecz ponieważ przy zakupie kolejnej jest dodatkowy rabat. Odmówiłam ponieważ przyszłam po konkretny zakup. Sprzedawczyni nie nalegała. Podczas kasowania towaru sprzedawczyni biegle sobie radziła, nie była zdenerwowana ani rozproszona. Opowiedziała mi w między czasie z jakiego materiału spodnie są zrobione i jaki jest czas gwarancji. Po transakcji podziękowała za zakup i zaprosiła do sklepu ponownie. Kobieta, która mnie obsługiwała miała około 25 lat, 175cm wzrostu, szczupła brunetka. Od początku nawiązała kontakt wzrokowy i miała bardzo dobre podejście do klienta. Nie narzucała się, dała czas na rozejrzenie się, a przede wszystkim świetnie doradzała.