Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Po ostatniej wizycie w tym Empiku pozostał mi niesmak związany z obsługą przy kasie i byłam ciekawa czy coś się zmieniło w ciągu 2 tygodni. Po wejściu przywitał mnie pracownik ochrony, który obserwował okolicę bramek wejściowych do sklepu. Pierwszy miły akcent. Skierowałam się do regału z gazetami, gdzie znalazłam czasopismo, po które przyszłam. Wewnątrz sklepu było niewielu klientów. Panowała tu przyjemna chłodna temperatura. Były otwarte 2 stanowiska kasowe. Podeszłam więc do jednego z nich, od którego odchodził obsłużony klient. Przywitała mnie uśmiechnięta pracownica sklepu. Pani sprawnie wykonała transakcję i zapytała czy zapakować gazetę do reklamówki. Poprosiłam o to i już po chwili otrzymałam mój zakup w woreczku firmowym. Na koniec obsługi zostałam miło pożegnana przez uśmiechniętą pracownicę. Dzisiejsza wizyta w Empiku należała do udanych i zatarła moje poprzednie negatywne wrażenia.