Opinia użytkownika: Grzegorz_909
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Na zewnątrz punkt obsługi klienta oznaczony wyraźnym i dobrze widocznym logiem PZU (tym nowym logiem więc wszystko jest na bieżąco). W środku czysto i schludnie, aczkolwiek trochę mało przestrzeni dla klienta, przy większej ilości interesantów może wystąpić niekomfortowe uczucie zatłoczenia pomieszczenia. Pani nawiązała ze mną kontakt w bardzo krótkim odstępie czasowym od wejścia, witając mnie oczywiście grzecznym dzień dobry. Sprawa z jaką przyszedłem została załatwiona bardzo szybko. Udzielono mi bardzo szczegółowej informacji o zasadach, prawach i obowiązkach. Pani jednocześnie przeprowadziła ze mną krótki wywiad dla czego podjąłem decyzję o rezygnacji, nie wzbudzając przy tym w mojej osobie odczucia wścipskości ze strony personelu PZU. Została mi również przedstawiona oferta dodatkowa, tutaj również nastąpił dokładny i szczegółowy opis warunków tej oferty, jak i oferty dla niej alternatywnej. Na koniec jednak Pani obsługująca, nie wiem czy świadomie czy nie, jednym swoim stwierdzeniem sprawiła, że wyszedłem z tego miejsca z lekkim uczuciem zlekceważenia ze strony personelu.