Opinia użytkownika: Wioleta_146
Dotycząca firmy: E-papieros
Treść opinii: Dzień zaczął się nie zaciekawię dzisiaj w sklepie: e-papierosy.bialystok.pl ma u mnie jak najbardziej negatywną opinię. Takiej obsługi klienta trudno było sobie wyobrazić. W czym rzecz:W dniu dzisiejszym poprosiłam znajomego który był w Białymstoku aby zrobił mi zakupy w tym sklepie . Ponieważ był w okolicy Bema tam też zawitał. I co się okazało dzwoni do mnie i informuje mnie że w sklepie nie ma tego towaru. Podobno ktoś ze sklepu dzwonił również na ul. I Armii WP ale też tam tego nie mają. Nie moglam uwierzyć bo przecież sklep w swojej ofercie pokazuje że towar jest w dużej ilości e-papierosy.bialystok.pl Zadzwoniłam więc osobiście do sklepu na ul. I Armii WP i tu dopiero zdębiałam. Gość przez telefon poinformował mnie że jest to towar dla tych którzy zamawiają internetowo, a dla tych którzy chcą kupić w sklepie to tego towaru nie ma. Pytam się więc jak wy chcecie pozyskiwać klientów skoro robicie z nich idiotów. Chyba logicznym jest że często sprawdzamy co sklep oferuje i kiedy jesteśmy w sklepie to kupujemy wybrany towar. Nie wiem o co chodziło gościowi skoro w rozmowie telefonicznej mówi do mnie że mogę zamówić te baterie do papierosa zaznaczyć że odbiór osobisty a za kilka minut w sklepie bez problemów baterie będą. Jakiś obłęd i totalne olewanie klientów którzy idą do tego sklepu po zakupy na zasadzie a może coś dostanę a jak nie to wyjdę ze sklepu do kafejki internetowej zamówię i wrócę i dostanę.Dziękuje za takie zakupy. Jestem niezadowolona i zaskoczona taka sprzedażą