Opinia użytkownika: Paulina_958
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Chciałam założyć lokatę miesiąca, więc wypełniłam formularz kontaktowy na stronie internetowej, żeby umówić się na konkretny termin i nie czekać w kolejce. Niestety nie dostałam nazwiska doradcy, do którego miałam się zgłosić, ponieważ „gdy wejdzie pani do oddziału o umówionej godzinie to ktoś panią poprosi”. No ale tak się nie stało. Pięć pań siedzących za biurkami nawet nie podniosło głowy. Trzy z nich były zapatrzone w monitor, a pozostałe dwie obsługiwały klientów. Przede mną były 3 osoby w kolejce, a mimo to, że byłam umówiona na konkretna godzinę musiałam czekać około pół godziny. Gdy już udało mi się znaleźć „twarzą w twarz” z doradcą, pani nawet nie zapytała w jakiej sprawie przyszłam. Miałam wrażenie, że siedzi tam za kare. Gdy wprowadzała moje dane do systemu zawiesił się komputer i nastała kilkuminutowa cisza. Doradca nie próbował zainteresować mnie innymi produktami banku mimo, że dotychczas nie byłam ich klientem, przeglądałam ulotki rozłożone na biurku. Gdy wszystko zadziałało okazało się, że przez to, że nie wpłacam pieniędzy w placówce tylko przelewem nie dostane umowy od razu tylko za kilka dni będę musiała odebrać ją w placówce (trwało to 2 tygodnie zanim umowa była gotowa). Stanowiska pracowników są blisko siebie i nie ma żadnej prywatności, każdy klient słyszy rozmowę ze stanowiska obok tzn. dane osobowe, wysokość zakładanej lokaty, uzyskiwanego kredytu itd.Placówka ogólnie czysta chyba wg standardów Getin Banku.