Opinia użytkownika: Beti
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Złożyliśmy reklamację odkurzacza, który niestety, ale się nie włączał. Po dwóch tygodniach otrzymaliśmy informację, że naprawiony sprzęt jest do odbioru w sklepie. Odkurzacz działał jeden dzień i znowu byliśmy zmuszeni oddać do naprawy. Po 40 dniach otrzymaliśmy informację, że odkurzacz będzie wymieniony na nowy, dlatego wybraliśmy się do wymienionego sklepu. Tam nas poinformowano, że musimy czekać 24 h na przeksięgowanie paragonu, gdyż sprzęt zakupiony był w sklepie, którego już nie ma. Pani sprzedawczyni powiedziała, że skontaktuje się z nami na drugi dzień. Niestety nikt się z nami wtedy nie skontaktował. Dopiero po 3 dniach w niedzielę około godziny 16 zadzwoniono do nas, że możemy już przyjechać po odkurzacz. Jesteśmy stałymi klientami tego sklepu, jednak skoro tak traktują nas tzn że trzeba to zmienić.