Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: W niedzielę 1 lipca odwiedziłam stację benzynową Orlen w Nowogardzie w celu zatankowania pojazdu. Stacja wydaje się być samoobsługową, ponieważ w tym dniu nie było ani jednego pracownika stacji do pomocy na zewnątrz. Przy dystrybutorze z paliwem dostępne były jednorazowe rękawiczki. Wzięłam jedna z nich i zatankowałam samochód. Po tej czynności udałam się do środka w celu dokonania płatności. Po wejściu do sklepu zostałam przywitana przez pracowników. W tym czasie były czynne dwie kasy i została otwarta trzecia, kiedy podeszłam do lady. Wszyscy pracownicy byli poubierani w służbowe stroje. Przy każdej kasie było tylko po jednym kliencie, a mimo tego były otwarte aż trzy kasy. Obsługa kasjera była bardzo szybka. Kasjer zaproponował mi sprzedaż dodatkową w postaci napoju energetycznego. Podziękowałam za zakup i podałam kartę w celu zapłaty. Kasjer odrzekł, że dziś jest promocja i otrzymam rabat w wysokości 0,10 zł na każdym zatankowanym litrze paliwa. Pan poprosił mnie, abym podała PIN i zatwierdziła zielonym przyciskiem.Obsługa przy kasie była raczej bezosobowa bez zbędnych życzliwości i uśmiechu pracownika. Po wydaniu mi karty podziękowałam. Zostałam pożegnana przez pracowników i udałam się do wyjścia. Na tym moja wizyta została zakończona. Bardzo pozytywnym aspektem dzisiejszej wizyty był udzielony mi rabat.