Opinia użytkownika: ursi
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: W Lidlu możliwość reklamowania towaru równa się zeru. Zakupiłam ręczny blender, który jest tak skonstruowany, że przycisk uruchamiający trzeba b.mocno docisnąć, aby zadziałał. Kierowniczka hipermarketu jednak tak mocno go docisnęła, że udowodniła mi, że da się uruchomić. Chciałam go wymienić na inny, trochę lepiej skonstruowany, nieco droższy, bo z kilkoma przystawkami, ale kierowniczka nie wyraziła na to zgody, bo jak stwierdziła, tego, który ja posiadam, nie ma już na "stanie" i nie może go przyjąć. Poradziła, abym zareklamowała towar przez infolinię. Reklamację przyjął mężczyzna, który kazał czekać na odpowiedź. I tak czekam od marca, a kiedy po miesiącu zadzwoniłam i zapytałam o bieg mojej sprawy, kazano mi dalej czekać. Od tego czasu nie robię zakupów w Lidlu.