Opinia użytkownika: Ilona_232
Dotycząca firmy: Wizzair
Treść opinii: Lot jest opóźniony, nagle pojawia się informacja, że pasażerowie mają skierować się do odprawy mimo, że lot jest coraz bardziej opóźniony. Odprowadzam Anglika na lot do Cork. On pyta się w punkcie informacyjnym o powody, chce zjeść zamówiony posiłek (wg wcześniejszej inf jest na to ponad 2 dodatkowe godziny). Osoba nie umie udzielic informacji.Dopytuję po polsku i kilkakrotnie otrzymuję jedynie odpowiedź, iż pasażerowie muszą się kierować do odprawy. Coraz bardziej stanowczo. Angażuje się drugi pracownik punktu mówiąc o powodach opóźnienia, które znamy.Wciąż jednak nie możemy ustalić, czy możemy zjeść. Mówię do znajomego w końcu: choćmy, niczego się nie dowiemy to jakieś zrzędy w złym humorze(cranky bitch), a Pani z którą nie umieliśmy się porozumieć, mówi do mnie:jeszcze jedno słowo i nie wejdę na pokład samolotu