Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Będąc na zakupach w Tesco przypomniałam sobie, że mam do wysłania list polecony, który od dwóch dni noszę w torebce i nie mogę dotrzeć na pocztę. Zobaczyłam okienko agencji pocztowej w pasażu sklepu Tesco i podeszłam do niego. Akurat była tu obsługiwana 1 osoba, która po chwili odeszła od lady i zostałam zaproszona przez sympatyczną pracownicę. Powiedziałam, że chciałam wysłać list polecony, a pani podała mi kwotę do zapłaty, szybko przykleiła znaczek i kod kreskowy oraz wydała mi potwierdzenie nadania i resztę i z uśmiechem pożegnała. Obsługa przebiegła niemal błyskawicznie i bardzo miło. Właśnie ze względu na szybkość obsługi staram się wysyłać listy w agencjach pocztowych, a nie na poczcie.