Opinia użytkownika: Ilona_232
Dotycząca firmy: Grupa BPS - Bank Polskiej Spółdzielczości
Treść opinii: szło o wypłatę gotówki z konta, do którego udzielono mi pełnomocnictwa ponad 4 lata temu. z powodu braku wpisu moich danych do systemu i faktu, iż Pani, która wie gdzie możnaby znaleźć oryginał pełnomocnictwa przebywa na urlopie, prosta czynność trwała 45 min. Nikt nie przeprosił. Obsługa traktowała mnie jak intruza. Pojawiła się np. wypowiedź pracownicy kasy, iż MUSZĘ wrócić do punktu obsługi klienta i skorygować błąd danych. Mimo, że wszystkie stanowiska były obłożone personelem, i z powodu powstałego problemu ustawiła się za mną kolejka, nie otworzono żadnego innego. Ostatecznie okazało się, że na sali caly czas był obecny kierownik i biernie przypatrywał się sytuacji